Dynamics 365 pro Customer Service

S Dynamics 365 pro Customer Service začíná bezstarostný zákaznický servis

Získejte, budujte a udržte loajalitu svých zákazníků

Zákaznický servis poskytuje jednotnou platformu, která zpřístupňuje informace napříč zakázkami.

  • Věnujte se vašim zákazníkům kdykoliv prostřednictvím jakéhokoliv kanálu nebo zařízení
  • Poskytujte rychlé, personalizované služby a podporu díky inteligentním procesům
  • Zlepšujte své služby pomocí zpětné vazby a diskusních fór. Nové funkce a osvědčené postupy vždy k dispozici na míru.

Hlavní
funkcionality

Řekli o nás

“Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla.”

“LLP nám pomohlo upravit některé obchodní procesy a využít Microsoft Dynamics CRM na maximum. Díky tomu jsme získali systematický přístup k řízení obchodu i celou řadu údajů o trhu, s jejichž využitím náš obchodní tým dokázal výrazně zvýšit naše tržby i spokojenost našich zákazníků.”

“Microsoft Dynamics CRM nám umožnil neuvěřitelně zkrátit čas pro získání kompletní a správné informace o všech Treasury klientech. Mít ‚vše v jednom‘ nám otevřelo prostor pro zvýšení produktivity a dynamiky růstu celé banky. Teprve spuštění aplikace nám ukázalo, kde jsme měli rezervy a jaká operační rizika a rizika ztráty dat banka dosud podstupovala. Rád bych poděkoval firmě LLP Prague za excelentní a profesionální přístup k implementaci systému a řízení celého projektu, které vedlo k dodržení všech domluvených termínů i plánovaného rozpočtu.”

“Nejtěžší rozhodnutí bylo, jestli vůbec do nového CRM systému jít. Dnes ale mohu říci, že to rozhodnutí bylo správné. Microsoft Dynamics CRM plně splnilo všechny naše původní požadavky. Dalším klíčovým milníkem, který s odstupem času hodnotím jako nadmíru pozitivní, bylo to, že jsme se rozhodli jít do agilního vývoje. Jen díky tomu se nám podařilo spustit CRM během pouhých 4 měsíců. Bez toho správného implementačního partnera a CRM systému bychom to ale nikdy nedokázali.”

“Pečlivě jsme zvažovali, jaký CRM systém a jakého implementačního partnera si zvolit. Nakonec jsme si vybrali LLP Group pro její silné reference v oblasti financí. LLP nám jako ideální řešení nabídla Microsoft Dynamics CRM 2013, jež nabízí intuitivní uživatelské rozhraní jak na počítačích, tak v mobilních zařízeních.”

Čtěte o dalším modulu Field Service

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority