Dynamics 365 Portály

Spojte se se svými zákazníky, dodavateli nebo zaměstnanci prostřednictvím Dynamics 365 Portals

Portály

Aplikace pro sdílení dat s uživateli mimo CRM prostřednictvím webového portálu bez potřeby dodatečných licencí.

  • Webová platforma integrovaná do Dynamics 365
  • Rozšiřte svůj CRM na web pro externí zákazníky a partnery
  • Rozšiřitelná a konfigurovatelná platforma – všechna data v Dynamics mohou být publikována na portálu externími uživateli

Předdefinované zákaznické
scénáře

Partnerský portál

Správa zákazníků

Řízení příležitostí

Možnost generování nabídek

Produktový katalog

Komunitní portál

Diskusní fóra

Správa případů

Nápady

Blogy

Eventové stránky

Registrace na akce

Agenda + program

Hotelové rezervace

Vstupné a rezervace

Samoobslužný zákaznický portál

Řešení požadavků či reklamací přes portál

Znalostní báze

Diskusní fóra

Obecné funkce

  • Ve 43 jazycích a globálně dostupný ve všech datových centrech Dynamics 365
  • Přednastavené ověření oprávnění přímo v portálu prostřednictvím Dynamics 365
  • Správa profilů a personalizace
  • Správa obsahu a branding
  • HTML5, responsivní design

Architektura portálu

  • Portál komunikuje s CRM jako aplikace Azure AD vytvořená u zákazníka během poskytování portálu
  • Autorizace se provádí v portálu pomocí webových rolí definovaných pro uživatele portálu (CRM kontakt)
  • Definice portálu je uložena v CRM v entitách portálu, jako jsou Web, Webové stránky a další
  • Záznam jedné webové stránky v CRM logicky představuje webovou stránku běžící na portálu
  • Portálový kód vybere správný záznam, který má být zobrazen pomocí příslušného záznamu webové stránky ze CRM
  • Každá šablona portálu (Zákazník, Komunita, Partner, atd.) je dodávána s kompletní webovou stránkou a vytvoří jeden webový záznam na jeden jazyk

Řekli o nás

“Nejtěžší rozhodnutí bylo, jestli vůbec do nového CRM systému jít. Dnes ale mohu říci, že to rozhodnutí bylo správné. Microsoft Dynamics CRM plně splnilo všechny naše původní požadavky. Dalším klíčovým milníkem, který s odstupem času hodnotím jako nadmíru pozitivní, bylo to, že jsme se rozhodli jít do agilního vývoje. Jen díky tomu se nám podařilo spustit CRM během pouhých 4 měsíců. Bez toho správného implementačního partnera a CRM systému bychom to ale nikdy nedokázali.”

“Po dobu výběrového řízení i samotné implementace jsme měli možnost seznámit se s týmem odborníků, který zvládal plnit naše očekávání a požadavky. Tým společnosti LLP byl flexibilní a vysoce profesionální, čímž byla vzájemná spolupráce podstatně efektivnější.”

“Od Microsoft Dynamics CRM máme velká očekávání, která jsme museli skloubit s dosavadní praxí a firemními procesy tak, aby používání robustnějšího systému nezatěžovalo samotnou obchodní činnost. To byl taktéž jeden z důležitých úkolů pro LLP konzultanty, kteří navrhli jednotlivá přizpůsobení systému. Makléři díky tomu mají kompletní náhled na nejdůležitější data a zároveň zvládnou vykonat většinu navazujících akvizičních úkonů již v průběhu telefonního hovoru z jednoho místa.”

“Lidé z LLP nám systém vysvětlili tak, jak jsme potřebovali, a nastavili tak, jak jsme chtěli, ale současně jsme věděli, že je možné ho upravit. Veškerá jednání probíhají velmi profesionálně včetně potřebných školení a konzultací o nastavení systému.”

“Microsoft Dynamics CRM nás mile překvapil svou schopností se přizpůsobit i těm nejdrobnějším požadavkům. Pokud se budeme bavit o řešení na míru, je právě toto řešení tím nejlepším příkladem.” “Pozitivně hodnotím, že kromě technologického partnera jsme získali i zkušeného mentora pro oblast obchodu a marketingu, který nikdy neztrácí tah na branku.” “Management chtěl vždy vědět a vidět, co se ve firmě děje. To nám také umožnil Microsoft Dynamics CRM, který se díky profesionální práci a úsilí LLP stal efektivním a přesným nástrojem pro řízení byznysu.”

Čtěte o dalším modulu Reporting

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority