Dynamics 365 Portály

Spojte se se svými zákazníky, dodavateli nebo zaměstnanci prostřednictvím Dynamics 365 Portals

Portály

Aplikace pro sdílení dat s uživateli mimo CRM prostřednictvím webového portálu bez potřeby dodatečných licencí.

  • Webová platforma integrovaná do Dynamics 365
  • Rozšiřte svůj CRM na web pro externí zákazníky a partnery
  • Rozšiřitelná a konfigurovatelná platforma – všechna data v Dynamics mohou být publikována na portálu externími uživateli

Předdefinované zákaznické
scénáře

Partnerský portál

Správa zákazníků

Řízení příležitostí

Možnost generování nabídek

Produktový katalog

Komunitní portál

Diskusní fóra

Správa případů

Nápady

Blogy

Eventové stránky

Registrace na akce

Agenda + program

Hotelové rezervace

Vstupné a rezervace

Samoobslužný zákaznický portál

Řešení požadavků či reklamací přes portál

Znalostní báze

Diskusní fóra

Obecné funkce

  • Ve 43 jazycích a globálně dostupný ve všech datových centrech Dynamics 365
  • Přednastavené ověření oprávnění přímo v portálu prostřednictvím Dynamics 365
  • Správa profilů a personalizace
  • Správa obsahu a branding
  • HTML5, responsivní design

Architektura portálu

  • Portál komunikuje s CRM jako aplikace Azure AD vytvořená u zákazníka během poskytování portálu
  • Autorizace se provádí v portálu pomocí webových rolí definovaných pro uživatele portálu (CRM kontakt)
  • Definice portálu je uložena v CRM v entitách portálu, jako jsou Web, Webové stránky a další
  • Záznam jedné webové stránky v CRM logicky představuje webovou stránku běžící na portálu
  • Portálový kód vybere správný záznam, který má být zobrazen pomocí příslušného záznamu webové stránky ze CRM
  • Každá šablona portálu (Zákazník, Komunita, Partner, atd.) je dodávána s kompletní webovou stránkou a vytvoří jeden webový záznam na jeden jazyk

Řekli o nás

“Lidé z LLP nám systém vysvětlili tak, jak jsme potřebovali, a nastavili tak, jak jsme chtěli, ale současně jsme věděli, že je možné ho upravit. Veškerá jednání probíhají velmi profesionálně včetně potřebných školení a konzultací o nastavení systému.”

“Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla.”

“Navzdory omezenému rozpočtu nám společnost LLP CRM dodala kompletní CRM řešení s bohatou aplikační nadstavbou, které splňuje veškeré požadavky kladené na moderní systém řízení vztahů se zákazníky. Díky Zákaznickému portálu a kompletní digitalizaci celého pojistného procesu ušetří veterinář spoustu času a navíc získává jistotu, že platbu za provedené zákroky obdrží na svůj účet v garantovaném čase do 24h.”

“Výsledek celého CRM projektu dopadl nad očekávání dobře. Činnosti, které jsme dříve řešili s pomocí různých externích aplikací, nyní můžeme provádět v jednom integrovaném prostředí a máme přehled o činnosti všech našich poboček po celém světě. Příjemně mě překvapila invence, kterou společnost LLP CRM vyvíjela od začátku spolupráce z vlastní iniciativy. Díky tomu jsme se dopracovali k řadě nových funkcí a vylepšení, které ani nebyly součástí původní zadávací dokumentace.”

“Pečlivě jsme zvažovali, jaký CRM systém a jakého implementačního partnera si zvolit. Nakonec jsme si vybrali LLP Group pro její silné reference v oblasti financí. LLP nám jako ideální řešení nabídla Microsoft Dynamics CRM 2013, jež nabízí intuitivní uživatelské rozhraní jak na počítačích, tak v mobilních zařízeních.”

Čtěte o dalším modulu Reporting

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority